Instrukcja logowania do Teams

Instrukcja logowania do portalu Microsoft Office 365 dla uczniów

Za pomocą szkolnego adresu konta mailowego i hasła należy zalogować się do chmury cyfrowej Office 365, podając adres: portal.office.com. Pojawi się wówczas ekran powitalny przedstawiony na poniższej ilustracji.

1.  Wprowadź login w postaci: imię.nazwisko@spsteszew.pl, (bez polskich znaków, małe litery) a następnie kliknij „Dalej

 

 

2.  Wprowadź „Hasło” do konta Office 365 i wciśnij „Zaloguj”. Jeśli wszystko jest w porządku powinniśmy zostać zalogowani do usługi Office 365.

3.  W przypadku gdy nie pamiętamy hasła -  klikamy „Nie pamiętam hasła” (przy pierwszym logowaniu należało podać zastępczy adres e-mailowy lub numer telefonu, na który zostanie wysłany jednorazowy kod dostępu. Wykonanie tej  czynności umożliwia przywrócenie hasła bez konieczności kontaktowania się z administratorem).

.

 

4.  Wśród widocznych usług, należy odnaleźć usługę Teams i klikając na nią ją uruchomić. Jeśli użytkownik funkcjonuje już w jakiś zespołach, ukażą się one w formie kafelków. Odszukaj zespół klasowy i kliknij dołącz. 

Teams możecie również używać jako aplikacji mobilnej na smartfonach.

Teams możecie również używać jako aplikacji instalowanej w systemie Windows (ma więcej możliwości niż wersja przeglądarkowa, czy ze smartfonów).

Teams używane w przeglądarce najlepiej sprawuje się w Edge, Chrome (nie wszystkie funkcje będą dostępne w Internet Explorer 11, Firefox).